en

Kontroliniai klausimynai

Kontrolinis klausimynas – tai verslo priežiūrą atliekančios institucijos dokumentas, sudarytas iš kontrolinių klausimų, leidžiančių patikrinti, ar tam tikroje srityje laikomasi svarbiausių teisės aktų reikalavimų. 

 

Kontrolinių klausimynų taikymo tikslas – padėti verslininkams skirti daugiau dėmesio pagrindinių reikalavimų įgyvendinimui. Susipažinę ir atsakę į kontrolinių klausimynų klausimus Jūs patikrinsite, ar Jūsų vykdoma veikla atitinka svarbiausius teisės aktų reikalavimus. Verslo atstovai klausimynų pagalba gali sužinoti, ką konkrečiai ir kaip tikrins inspektorius planinio patikrinimo metu. 

 

Nuo 2018 m. gruodžio 21 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje naudojami: 1 naujas kontrolinis klausimynas ir 7 naujos redakcijos kontroliniai klausimynai:

 

Įsakymas dėl klausimynų patvirtinimo  

 

Nuo 2018 m. balandžio 5 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje naudojami šie naujos redakcijos kontroliniai klausimynai:

 

Nuo 2017 m. rugpjūčio 17 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje naudojami šie naujos redakcijos kontroliniai klausimynai:

 

Nuo 2017 m. kovo 8d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje naudojami šie naujos redakcijos kontroliniai klausimynai: 

 

Nuo 2016 m. lapkričio 10 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje naudojami šie naujos redakcijos kontroliniai klausimynai: 

 

Nuo 2016 m. gegužės 3 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje naudojami šie kontroliniai klausimynai:

 

Įsakymas dėl klausimynų patvirtinimo  

 

Nuo 2016 m. rugsėjo 22 d. Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje įsigaliojo (nauji)  ir naudojami šie kontroliniai klausimynai:

 

Pasiūlymus ir pastabas dėl kontrolinių klausimynų prašome siųsti el. paštu: rima.tuganauskaite@vvtat.lt