en

COVID-19 Aktuali informacija vartotojams

Prašome vartotojų supratingumo dėl sulaukiamų skambučių ir pasiteiravimų gausos ir raginame prieš kreipiantis į VVTAT peržiūrėti minėtą informaciją, ypač nuolat antaujinamą dažniausiai užduodamų klausimų skiltį.

 

Tik neradus atsakymo į Jums rūpimą vartotojų teisių apsaugos klausimą, konsultacijos kviečiame kreiptis el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (85) 262 6760 arba (85) 265 0368 (Europos vartotojų centras, konsultacijos teikiamos nuo 8.00 iki 12.00 val.). Atsiprašome, kad dėl objektyvių priežasčių negalėsime greitai atsakyti į kiekvieną užduotą klausimą. Dėkojame už supratingumą.

 

Svarbiausią informaciją dėl koronaviruso sekite: http://ww.koronastop.lt/

 

DEZINFEKCINĖS PRIEMONĖS

 

APSAUGINĖS KAUKĖS. KĄ VERTA ŽINOTI?

 

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI DĖL PASLAUGŲ IR PREKIŲ

 

Pasibaigus karantinui – pasiūlymai dėl vėlesnės renginių datos
 
KEIČIASI PINIGŲ UŽ NEĮVYKUSIAS KELIONES GRĄŽINIMO TERMINAS
 
REKOMENDACIJOS DĖL KELIONIŲ KUPONŲ IŠDAVIMO IR NAUDOJIMO

 

Aktuali informacija sporto klubų paslaugų vartotojams

 
INFORMACIJA DĖL ATŠAUKTŲ RENGINIŲ KOMPENSAVIMO

  

KĄ SVARBU ŽINOTI PERKANT DEZINFEKCINES PRIEMONES?

 

PATIKRINIMO TEISĖ: KAIP DERAMAI APŽIŪRĖTI PREKĘ KARANTINO METU?
 
MELAGINGA REKLAMA INTERNETE (patarimai vartotojams ir verslui)

 

INFORMACIJA VARTOTOJUI PERKANT INTERNETU

 

APGAVYSTĖS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

 

PIRKĖJAI IR PARDAVĖJAI RAGINAMI LAIKYTIS SAUGUMO REIKALAVIMŲ

 

Apgavysčių internete prevencijos savaitė

 

Kita aktuali informacija: