English
 
 
 
 
 
 

 

 
Vertikalus
 
Dienos klausimas
peržiūrėti rezultatus
Pasiūlykite savo klausimą

Papildoma apklausa 

Horizontalus
Aktualijos
Informacija verslininkams, teikiantiems buitinės technikos, ryšio priemonių, kompiuterinės įrangos ir panašių prietaisų remonto paslaugas

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) gauna pakankamai nemažai vartotojų prašymų, kuriuose reiškiami nusiskundimai dėl buitinės technikos, ryšio priemonių bei kompiuterinės įrangos ir kt. panašaus pobūdžio prietaisų remonto paslaugų ir galimai netinkamų šias paslaugas teikiančių verslo subjektų veiksmų. Dažniausiai pasitaikantys vartotojų nusiskundimų ir ginčų, nagrinėjamų Tarnyboje, atvejai – vartotojų nusiskundimai dėl:

  • paslaugų teikėjų netinkamai (nekokybiškai) atliktų remonto darbų ir vartotojams atsiradusios žalos – nepašalintų gedimų, dėl kurių buvo kreiptasi į paslaugų teikėjus, atsiradusių naujų gedimų, nebuvusių iki paslaugų suteikimo, remontuoti paliktų daiktų sugadinimo ar praradimo;
  • paslaugų teikėjų nepateikiamos informacijos apie remonto darbų vykdymo sąlygas, darbų kainas ir pan.;
  • paslaugų teikėjų vienašališkai, iš anksto nesuderinus su vartotojais atliekamų remonto darbų ir keliamų galimai nepagrįstų reikalavimų susimokėti ar padidintų iš anksto suderintų kainų;
  • paslaugų teikėjų galimai nepagrįsto atsisakymo remontą atlikti pagal garantines sąlygas, motyvuojant, kad atitinkami gedimai yra tokio pobūdžio, kuriems garantinis aptarnavimas netaikomas (pvz., mechaniniai pažeidimai);
  • nesuteikiamos garantijos ir kt.

Įvertinę dažniausiai pasireiškiančių vartotojų nusiskundimų pobūdį bei siekdami ateityje mažinti kylančių ginčų šioje srityje skaičių ir skatinti verslo subjektus savo veiklą organizuoti taip, kad ji labiau atitiktų teisės aktų keliamus reikalavimus, atkreipiame verslo subjektų dėmesį į paslaugų teikimo teisinį reglamentavimą bei teikiame rekomendacijas, susijusias su iškylančiomis praktinėmis, ginčų, nagrinėjamų Tarnyboje, problemomis.

Išsamią informaciją rasite šioje ATMINTINĖJE.


Atgal Spausdinimo versija Archyvas

Vartotojų teisių informacinė sistema (VTIS)

 

 

 

Naujas būdas lengvai ir be teismo spręsti ginčus dėl ES valstybėse narėse internetu įsigytų prekių ar paslaugų: http://ec.europa.eu/odr  

Pažiūrėkite filmuką ir sužinokite, kaip tai veikia!

 



   

 

     

         

 
     
Kalendorius
 
Sausis Vasaris Kovas
Balandis Gegužė Birželis
Liepa Rugpjūtis Rugsėjis
Spalis Lapkritis Gruodis
Ankstesni metai    2017      
 



 

 






 

© Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba                                                                                                                                    
Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, juridinio asmens kodas 188770044, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, el. p. tarnyba@vvtat.lt                                                                                                                                                                                                                               

Duomenys apie Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre.

Sprendimas: Idamas  
naudojama: Smartweb.