English
 
 
 
 
 
 

 

 
Vertikalus
 
Dienos klausimas
peržiūrėti rezultatus
Pasiūlykite savo klausimą

Papildoma apklausa 

Horizontalus
Pranešimai žiniasklaidai
Teismas patvirtino Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos sprendimą pritaikyti ekonominę sankciją už nesąžiningą komercinę veiklą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pranešimo pagrindu atliko tyrimą dėl UAB „LUKOIL BALTIJA“ galimai nesąžiningos komercinės veiklos, teikiant klaidingą informaciją apie nuolaidų kortelės teikiamą naudą bei neaiškiai pateikiant informaciją apie degalų kainas.

Tyrimo metu nustatyta, kad bendrovė siūlė vartotojams įsigyti „LUKOIL plus“ nuolaidų kortelę, kuri, pagal bendrovės tinklalapyje pateiktą informaciją, suteikia 3 ct arba 3,5 ct  nuolaidą, taip pat suteikia galimybę kaupti „LUKOIL pinigus“ bei gauti 20 procentų nuolaidą plovyklos paslaugoms. Tuo tarpu, naujo tipo bendrovės degalinių „Cash & Drive“ informaciniuose stenduose nurodoma, kad nuolaidos su nuolaidų kortelėmis degalams netaikomos. Taigi, bendrovė skatino vartotojus įsigyti kuo daugiau degalų, tam, kad būtų sukaupta didesnė nuolaida, tačiau vartotojai jos negalėjo panaudoti naujo tipo bendrovės degalinėse ir taip buvo klaidinami apie nuolaidų kortelės teikiamą naudą.

Pažymėtina, kad bendrovės degalinių iškabose informacija apie degalų kainas buvo pateikiama tik tiems vartotojams, kurie ketina atsiskaityti grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele, o vartotojai, kurie ketina atsiskaityti kitais mokėjimo būdais (degalų mokėjimo kortele (kreditine, debetine), dovanų kortele bei mobiliąja pinigine), nebuvo informuojami apie jiems taikomą galutinę degalų kainą ir tokiu būdu ši informacija buvo nuslepiama. Atkreipiame dėmesį, kad degalinių informaciniuose stenduose turi būti nurodyta standartinė mažmeninė kaina, taikoma visiems vartotojams, kad vartotojai galėtų priimti jiems suteikta informacija paremtą geriausią sprendimą.

Už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalies pažeidimą bendrovei skirta 4 344 eurų bauda. Bendrovė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniam teismui, kuris 2017 m. vasario 3 d. priėmė sprendimą skundą atmesti. Bendrovė šį sprendimą dar gali apskųsti Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

 

Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius


Atgal Spausdinimo versija Archyvas

Vartotojų teisių informacinė sistema (VTIS)

 

 

 

Naujas būdas lengvai ir be teismo spręsti ginčus dėl ES valstybėse narėse internetu įsigytų prekių ar paslaugų: http://ec.europa.eu/odr  

Pažiūrėkite filmuką ir sužinokite, kaip tai veikia!

 



   

 

     

         

 
     
Kalendorius
 
Sausis Vasaris Kovas
Balandis Gegužė Birželis
Liepa Rugpjūtis Rugsėjis
Spalis Lapkritis Gruodis
Ankstesni metai    2017      
 



 

 






 

© Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba                                                                                                                                    
Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, juridinio asmens kodas 188770044, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, el. p. tarnyba@vvtat.lt                                                                                                                                                                                                                               

Duomenys apie Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre.

Sprendimas: Idamas  
naudojama: Smartweb.