English
 
 
 
 
 
 

 

 
Vertikalus
 
Dienos klausimas
peržiūrėti rezultatus
Pasiūlykite savo klausimą

Papildoma apklausa 

Horizontalus
Pranešimai žiniasklaidai
Ką daryti, jei įsigyta kelionė nepateisino lūkesčių?
Kelionės organizatorius yra atsakingas turistui už sutartyje numatytų įsipareigojimų tinkamą vykdymą, nepaisant to, ar tuos įsipareigojimus turi įvykdyti kelionės organizatorius ar kiti paslaugų teikėjai, kurių pagalba kelionės organizatorius naudojosi. Jeigu kelionės metu vartotojas turi kokių nors nusiskundimų, jis turi nedelsdamas dar kelionės metu pareikšti pretenzijas kelionių organizatoriaus atstovams, o jiems nesiėmus jų spręsti – pateikti pretenzijas raštu.

Jeigu sutartis nėra vykdoma atsižvelgiant į turisto protingus lūkesčius, kelionės organizatorius privalo atlyginti turistui nuostolius. Rekomenduojame susirinkti mokėjimo kvitus ir sąskaitas už papildomas išlaidas, jei tokios atsirado dėl iškilusių problemų (pvz., nebuvo pietų, nors pagal turizmo paslaugų teikimo sutartį maitinimo tipas buvo „viskas įskaičiuota“, teko mokėti už seifo paslaugas ar paplūdimio rankšluosčius, nors viešbučio aprašyme buvo nurodyta, kad visa tai nemokama ir pan.). Surinkus visus įrodymus bus lengviau išspręsti ginčą dėl nuostolių atlyginimo.

Grįžus iš kelionės, pretenziją vartotojas turi pateikti kelionių organizatoriui per 15 darbo dienų. Prie pretenzijos reikėtų pridėti įrodymus, jei buvo patirta papildomų išlaidų, taip pat nuotraukas ar vaizdo įrašus. Kelionės organizatorius privalo vartotojui raštu atsakyti į pareikštas pretenzijas per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčo neišsprendus taikiai vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka.

Atgal Spausdinimo versija Archyvas

Vartotojų teisių informacinė sistema (VTIS)

 

 

 

Naujas būdas lengvai ir be teismo spręsti ginčus dėl ES valstybėse narėse internetu įsigytų prekių ar paslaugų: http://ec.europa.eu/odr  

Pažiūrėkite filmuką ir sužinokite, kaip tai veikia!

 



   

 

     

         

 
     
Kalendorius
 
Sausis Vasaris Kovas
Balandis Gegužė Birželis
Liepa Rugpjūtis Rugsėjis
Spalis Lapkritis Gruodis
Ankstesni metai    2017      
 



 

 






 

© Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba                                                                                                                                    
Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, juridinio asmens kodas 188770044, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, el. p. tarnyba@vvtat.lt                                                                                                                                                                                                                               

Duomenys apie Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre.

Sprendimas: Idamas  
naudojama: Smartweb.