English
 
 
 
 
 
 
 
Vertikalus
 
Dienos klausimas
peržiūrėti rezultatus
Pasiūlykite savo klausimą

Papildoma apklausa 

Horizontalus
Asmenų aptarnavimas Spausdinimo versija

Aptarnavimo laikas:
Pirmadienis  ketvirtadienis - nuo 7.30 val. iki 17.00 val.
Penktadienis - nuo 8.00 val. iki 15.45 val.

Aptarnavimo vieta:
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius,
I aukštas, 107 kabinetas, Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius.
Pirmadieniais  ketvirtadieniais – nuo 7.30 val. iki 8.00 val., II aukštas, 201 kabinetas.

Konsultacija ir informacija:
Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyrius tel. (8 5) 262 6760, (8 5) 205 5510;
pirmadieniais – ketvirtadieniais – nuo 7.30 val. iki 8.00 val. tel. (8 5) 262 6751.
Elektroninis klausimas
El. paštas tarnyba@vvtat.lt

Rekomenduojami prašymo pateikimo būdai:

 

Aptarnavimo tvarka:
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus įsakymas

Rezultatai:
Asmenų prašymų nagrinėjimo.
Asmenų aptarnavimo kokybė:

© Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba                                                                                                                                    
Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, juridinio asmens kodas 188770044, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, el. p. tarnyba@vvtat.lt                                                                                                                                                                                                                               

Duomenys apie Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre.

Sprendimas: Idamas  
naudojama: Smartweb.