en

UAB „Valentis Pharma“ papildų reklama galėjo suklaidinti vartotojus

UAB „Valentis Pharma“ papildų reklama galėjo suklaidinti vartotojus

UAB „Valentis Pharma“ skleista maisto papildų reklama pažeidė Reklamos įstatymo nuostatas – tokį sprendimą, įvertinusi bylos aplinkybes, priėmė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT).

 

VVTAT gavo Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos protokolą, kuriame nurodoma, jog UAB „Valentis Pharma“ skleista maisto papildų „Bifoval boulardi“ reklama, platinta leidinyje „Prie kavos“, neatitiko teisės aktų reikalavimų. UAB „Valentis Pharma“ reklamuojant maisto papildą  naudojo sveikatingumo teiginį „esant viduriavimui“.

 

Vertindama bylos aplinkybes, VVTAT komisija pažymėjo, kad maisto papildas „Bifoval boulardi“ nėra vaistinis preparatas, todėl negali būti reklamuojamas nurodant vaistinio preparato savybes. Nors pavieniais atvejais viduriavimas gali būti siejamas su nerimu ar dieta, dauguma atvejų tai yra įvairių ligų simptomas arba pasekmė. Vidutinis vartotojas, matydamas tokią reklamą, gali pradėti vartoti reklamuojamus papildus tikėdamasis vaistams būdingo poveikio, t. y. tikėdamasis išsigydyti organizmo negalavimus.  

 

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, pažeidimo mastą ir trukmę, už Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimą UAB „Valentis Pharma“ skirta 400 eurų bauda.

 

VVTAT komisijos nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo įteikimo dienos gali būti skundžiamas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius