en

Aptarnavimas

Aptarnavimo vieta ir laikas

 

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius.

 

Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val. – I aukštas, 107 kabinetas.

Penktadieniais – nuo 8.00 iki 15.45 val. – I aukštas, 107 kabinetas.

Pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45 val.

Asmenų prašymai papildomai yra priimami pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 8.00 val. – II aukštas, 201 kabinetas.

 

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos regionų padaliniai:

Vilnius, Algirdo g. 31 

Kaunas, Gedimino g. 45 

Klaipėda, Taikos pr. 28 

Šiauliai, A. Mickevičiaus g. 34 

Panevėžys, Respublikos g. 38 

Marijampolė, Vytauto g. 28 

Alytus, Vilniaus g. 21 

Tauragė, Vasario 16-osios g. 6 

Telšiai, Respublikos g. 32

Utena, Utenio a. 8 

 

Konsultacijos ir informacija telefonu bei elektroniniu paštu:

Pirmadieniais – ketvirtadieniais - nuo 8.00 iki 17.00 val. – tel. (8 5) 262 6760, (8 5) 205 5510. 

Penktadieniais – nuo 8.00 iki 15.45 val. – tel. (8 5) 262 6760, (8 5) 205 5510.

Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 8.00 val. –  tel. (8 5) 262 6751.

 

Elektroninis klausimas

El. paštas tarnyba@vvtat.lt

 

Rekomenduojami prašymo pateikimo būdai:

Prašymas
Asmens arba jo įgalioto asmens pateikiamas atvykus į vartotojų teisių apsaugos tarnybą  Siunčiamas registruotu laišku arba kitu išsiuntimą bei gavimą patvirtinančiu būdu 

Pateikiamas elektroniniu būdu 

 I aukštas, 107 kabinetas

Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius

Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai Vilniaus g. 25, LT-01402, el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba faksu (8 5) 279 1466 

Elektroninis paštas

 tarnyba@vvtat.lt

 

Asmenų aptarnavimo taisyklės:
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus įsakymas