*skip_to_content*
en

Neteisminis ginčų nagrinėjimas - kalba VVTAT darbuotojai

 

VVTAT darbuotojai pasakoja, kaip vyksta vartojimo ginčų nagrinėjimas ne teismo būdu.

 

  • nuo 00:06 - Kaip sprendžiamas vartotojo ir verslininko ginčas neteisminiu būdu?
  • nuo 02:13 - Dėl kokių vartojimo prekių nagrinėjami ginčai VVTAT?
  • nuo 02:45 - Dėl kokių vartojimo paslaugų į VVTAT gali kreiptis vartotojai?
  • nuo 03:49 - Jeigu neįvyko renginys ar buvo atšaukta įsigyta kelionė, ką turėt žinoti vartotojai?
  • nuo 05:11 - Ar dėl internetu įsigytų prekių kilus ginčui su pardavėju vartotojai gali kreiptis į VVTAT?
  • nuo 05:48 - Kaip elgtis įsigijus prekę iš socialinio tinklo paskyros ir prekės negavus ar gavus nekokybišką?
  • nuo 07:16 - Kokiais atvejais vartotojų prašymai būtų laikomi nepagrįstais?

Įstatymų naujovės