Neteisminis ginčų nagrinėjimas - kalba VVTAT darbuotojai
VVTAT darbuotojai pasakoja, kaip vyksta vartojimo ginčų nagrinėjimas ne teismo būdu.
- nuo 00:06 - Kaip sprendžiamas vartotojo ir verslininko ginčas neteisminiu būdu?
- nuo 02:13 - Dėl kokių vartojimo prekių nagrinėjami ginčai VVTAT?
- nuo 02:45 - Dėl kokių vartojimo paslaugų į VVTAT gali kreiptis vartotojai?
- nuo 03:49 - Jeigu neįvyko renginys ar buvo atšaukta įsigyta kelionė, ką turėt žinoti vartotojai?
- nuo 05:11 - Ar dėl internetu įsigytų prekių kilus ginčui su pardavėju vartotojai gali kreiptis į VVTAT?
- nuo 05:48 - Kaip elgtis įsigijus prekę iš socialinio tinklo paskyros ir prekės negavus ar gavus nekokybišką?
- nuo 07:16 - Kokiais atvejais vartotojų prašymai būtų laikomi nepagrįstais?