Konsultavimas
Prašymus bei dokumentus prašome teikti nuotoliniu būdu:
- per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS)
- ! greitesnis prašymo nagrinėjimas, galimybė matyti prašymo nagrinėjimo eigą, operatyviai teikti papildomus paaiškinimus, susirašinėti tiesiogiai.
- el. paštu tarnyba@vvtat.lt,
___________________
Konsultacijos ir informacija teikiamos el. paštu konsultacijos@vvtat.lt ar pateikus raštišką prašymą bei žemiau nurodytais telefono numeriais.
Į asmenų prašymus žodžiu bei telefonu atsakoma tą pačią darbo dieną. Jeigu į žodžiu ar telefonu pateiktą asmens prašymą negalima atsakyti tą pačią darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu. Į asmenų elektroninius pasiteiravimus, kurie nereikalauja detalios situacijos analizės, papildomo tyrimo ar papildomai surinkti duomenis, atsakoma ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo elektroninio pasiteiravimo gavimo. Asmenų prašymai, išskyrus asmenų prašymus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, galima atsakyti tą pačią darbo dieną, turi būti išnagrinėjami per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo Tarnyboje.
Atsakymai į asmenų pasiteiravimus ir prašymus teikiami valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu pateiktas klausimas, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užtikrina vartotojų teisių apsaugą, ne teismo tvarka sprendžia vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčus, prižiūri, ar rinkai tiekiami ne maisto produktai atitinka ne maisto produktų saugą, kokybę, ženklinimą nustatančių teisės aktų reikalavimus, įstatymų nustatyta tvarka kontroliuoja sutarčių standartines sąlygas ir ginčija nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas, atlieka turizmo paslaugų teikėjų veiklos priežiūrą, vykdo reklamos priežiūrą, tiria nesąžiningą komercinę veiklą, taiko įstatymų nustatytas poveikio priemones, gina vartotojų viešąjį interesą ir kt.
Konsultacijos ir informacija telefonu bei elektroniniu paštu:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val. – 1 aukštas, 101 kabinetas.
Atsiprašome, kad dėl objektyvių priežasčių negalėsime greitai atsakyti į kiekvieną užduotą klausimą.
Anglų kalba vartotojams informaciją teikia Asmenų aptarnavimo ir konsultavimo skyriaus vedėja Indrė Repečkienė tel.: +370 685 12 662.
Dėl prekių ar paslaugų, įsigytų iš kitose ES valstybėse narėse, Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsisteigusių verslininkų, galite kreiptis į Europos vartotojų centrą tel.: (8 5) 265 03 68 arba el. paštu info@ecc.lt
Daugiau informacijos apie vartotojų teises anglų kalba http://www.vvtat.lt/en/about-authority/541.
Aptarnavimo vieta:
I-III nuo 8.00 iki 17.00 val.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba,
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius.
Asmenys papildomai konsultuojami trečiadieniais nuo 7.00 iki 8.00 val., 101 kabinete pagal išankstinę registraciją tel.: (85) 262 6760.
! Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nurodytas rekomendacijas dėl energijos taupymo, ketvirtadieniais ir penktadieniais vartotojus konsultuoja TIK nuotoliniu būdu - el. paštu konsultacijos@vvtat.lt ir tel. (85) 262 6760
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos regionų padaliniai:
Vilnius, Vilniaus g. 25
Kaunas, Gedimino g. 45
Klaipėda, Taikos pr. 28
Šiauliai, A. Mickevičiaus g. 34
Klausimą el. paštu galite pateikti paspaudę šią nuorodą: Elektroninis klausimas.
Įvertinkite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos aptarnavimo kokybę užpildydami anoniminę apklausą.
SVARBU !
Dėl elektroninio pašto yahoo.com filtravimo politikos galimi techniniai nesklandumai, dėl kurių iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos siunčiami elektroniniai laiškai su priedais galimai nepasiekia yahoo.com elektroninio pašto dėžutės naudotojų. Atsiprašome už nesklandumus ir, esant galimybėms, kviečiame į Tarnybą kreiptis naudojant kitus elektroninio pašto adresus. Dėkojame už Jūsų supratingumą.
- NE MAISTO PRODUKTŲ RINKOS PRIEŽIŪRĄ REGLAMENTUOJANČIŲ TEISĖS AKTŲ SĄVADAS
- KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS PAŽYMĖJIMO IŠDAVIMAS
- KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS PAŽYMĖJIMO GALIOJIMO SUSTABDYMAS, PRATĘSIMAS, PANAIKINIMAS PAGAL PRAŠYMĄ
- KELIONIŲ ORGANIZATORIŲ VEIKLOS PRIEŽIŪRAI TEIKIAMA ATASKAITA IR ĮPLAUKŲ LENTELĖ
- KELIONIŲ PARDAVIMO AGENTO LICENCIJAVIMAS
- APGYVENDINIMO PASLAUGŲ TEIKIMAS
- GIDO PAŽYMĖJIMO IŠDAVIMAS