Patarimai vartotojams, įsigyjantiems bilietus į renginius

Prieš įsigydami bilietus į renginius:
- Atkreipkite dėmesį į teikiamą informaciją apie renginį, ar bilietuose yra visa privaloma informacija;
- Atidžiai suveskite visą prašomą informaciją bilietų pirkimo metu (perkant internetu) bei prieš pateikiant ją dar patikrinkite, ar užpildėte teisingai, ar pasirinkote tinkamą renginį, laiką ir pan.;
- Sekite renginių organizatorių ir bilietų platintojų viešai skelbiamą informaciją apie atšaukiamus bei perkeliamus renginius, kitus renginio pakeitimus;
- Įvertinkite situaciją dėl COVID-19 susirgimų, dėl kurių patys negalėtumėte sudalyvauti, ar gali būti atšaukti / atidėti renginiai, įvesti jiems tam tikri apribojimai;
- Sužinoję apie atšauktą ar perkeliamą renginį kreipkitės raštu į paslaugos teikėją (renginio organizatorių) ir pardavėją (bilietų platintoją) per 3 mėnesių terminą, kol dar renginys nėra įvykęs;
- Raštu kreipiantis į paslaugos teikėją ir pardavėją pateikite konkretų reikalavimą;
- Nesutikę su nauja renginio data, apie tai informuokite paslaugos teikėją ir bilietų pardavėją iki jų nurodyto termino;
- Atkreipiame dėmesį, kad reikia kreiptis ne tik į bilietų pardavėją (platintoją), bet ir į renginio organizatorių, kadangi bilietuose dažniausiai nurodoma, jog atsakomybė už neįvykusį renginį ar už nekokybišką renginį tenka organizatoriui;
- Verslininkas privalo per 14 dienų pateikti vartotojui motyvuotą atsakymą;
- Atšaukus ar perkėlus renginį, renginio organizatorius turi grąžinti vartotojui sumokėtus pinigus, bet gali vartotojui pateikti įvairius pasiūlymus (pvz., kuponą, skirtą kitiems jo organizuojamiems renginiams įsigyti, kito renginio bilietus ar pan.), tačiau vartotojas pats apsisprendžia, kuris variantas jam tinkamiausiais ;
- Nepavykus taikiai išspręsti kilusio ginčo, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT). Šiuo atveju reikia pateikti prašymą, už bilietus mokėjimą liudijančio dokumento kopiją, bilietų kopijas, kreipimosi į paslaugos teikėją (renginio organizatorių) kopiją, paslaugos teikėjo (renginio organizatoriaus) atsakymo kopiją bei kitus dokumentus (pvz., turimus el. susirašinėjimus ir pranešimus iš bilietų platintojo) el. paštu tarnyba@vvtat.lt, per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS) arba raštu adresu Vilniaus g. 25, Vilnius. Pavyzdinė prašymo VVTAT forma: http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431.
Biliete turi būti nurodyta:
- paslaugų teikėjo (renginio organizatoriaus) pavadinimas ir kontaktiniai duomenys (buveinės adresas, el. pašto adresas, telefonas);
- paslaugų pavadinimas;
- paslaugų teikimo vieta;
- paslaugų teikimo data, pradžios laikas, trukmė (jeigu yra);
- paslaugos kaina (įskaitant visus mokesčius);
- paslaugų teikimo metu asmeniui skirta vieta (jeigu yra);
- bilieto grąžinimo ir keitimo sąlygos, nuoroda į paslaugų teikimo taisykles.
SVARBU ! Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti, kad vartotojas, prieš įsigydamas bilietą į renginį, turėtų galimybę susipažinti su paslaugų teikimo taisyklėmis. Šis reikalavimas taikomas ir bilieto rezervavimo metu.
Jei vartotojas buvo supažindintas, jog nepasinaudojus biliete nurodyta paslauga (t. y. neapsilankius renginyje), bilietai nekeičiami ir (ar) pinigai už juos negrąžinami, tokiais atvejais vartotojas neturi teisės susigrąžinti už bilietą sumokėtų pinigų, jeigu jis nusprendė renginyje nesilankyti dėl nuo jo priklausančių aplinkybių.