en

Skundų pateikimo tvarka

Jei Jūs nepatenkinti aviakompanijos paslaugomis, pretenzijas nedelsiant pateikite raštu aviakompanijai. Jeigu padaroma žala bagažui, nedelsiant arba vėliausiai per septynias dienas privalote pateikti skundą aviakompanijai. O jeigu bagažas vėluoja, nevėliau kaip per dvidešimt vieną dieną, nuo tos dienos kai buvo perduotas Jums vėluojantis bagažas.

 

Skundai privalo būti pateikti raštu ir perduoti arba išsiųsti per nurodyta laiką. Jei per minėtus laikotarpius skundas nepateikiamas, jokie ieškiniai prieš aviakompaniją nepriimami, išskyrus jeigu pastaroji sukčiauja.

 

Atsisakius vežti, atšaukus ar atidėjus skrydį aviakompanija privalo Jums suteikti kompensacijas ir paslaugas. Tačiau, jei ji nesuteikė jums priklausančių paslaugų, kompensacijų arba negrąžino pinigų už bilietą, Jūs turite teisę kreiptis į Lietuvos transporto saugos administraciją (Švitrigailos g. 42, 03209 Vilnius, tel. (85) 278 56 01, el. p. ltsa@ltsa.lrv.lt).

 

Pretenzijas dėl kitose ES šalyse, Islandijoje, Jungtinėje Karalystėje ar Norvegijoje registruotų aviakompanijų paslaugų galite pateikti Europos vartotojų centrui (www.ecc.lt, Algirdo g. 31, 03219 Vilnius, tel. (8 5) 2650368, el. p. ECCNET-LT@ec.europa.eu).

 

Tai pat, jeigu buvo pažeistos Jūsų teisės bei teisėti interesai, visada galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. (8 5) 262 6760, el. p. tarnyba@vvtat.lt).